Selasa, 29 September 2015

Kesalahan Ejaan PT3







62 ulasan:

  1. ckg..blh tak saya print maklumat kesalahan ejaan di atas..minta izin..

    BalasPadam
  2. mohon share ckgu...nak print

    BalasPadam
  3. mohon share.. nk print

    BalasPadam
  4. cikgu mohon utk print

    BalasPadam
  5. cikgu saya mohon kebenaran untuk print..

    BalasPadam
  6. Zailah
    sSangt bermanfaat untuk pdp saya .

    BalasPadam
  7. Mohon supaya dibenarkan untuk saya cetak ya admin...

    BalasPadam
  8. cg,boleh x saya nak print bnde ni..bnde ini amat penting bgi sy...

    BalasPadam
  9. Guwe mau print yaa..minta izin dulu iya

    BalasPadam
  10. boleh saya guna untuk print dan share terima kasih !!!

    BalasPadam
  11. sgt manfaat...mohon guna utk pdp sy ye cg...tq

    BalasPadam
  12. Salam. Sangat bermanafaat utk latihan murid. Boleh kah saya share dan print utk latihan murid-murid?

    BalasPadam
  13. nok copy dan print hrp dibenarkan

    BalasPadam
  14. mohon izin untuk save n print cg...amat membantu utk pdpc sy

    BalasPadam
  15. mohon izin untuk save dan print

    BalasPadam
  16. nak kopi dan print hrp dibenerkan

    BalasPadam
  17. Assalam....mohon share dan print, tuan

    BalasPadam
  18. mohon untuk print. terima kasih.

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum.mohon kongsi untuk anak-anak pelajar.terima kasih ye cikgu

    BalasPadam
  20. Assalamualaikum, mohon kongsi dengan pelajar saya

    BalasPadam
  21. Assalamualaikum, mohon kongsi dengan pelajar saya

    BalasPadam
  22. cikgu... saya nak print laman ini..minta izin..terima kasih

    BalasPadam
  23. SLM CIKGU IZINKAN SAYA UNTUK SHARE BERSAMA PELAJAR DAERAH MARAN

    BalasPadam
  24. assalamualaikum cikgu..saya minta kebenaran salin..terima kasih cikgu

    BalasPadam
  25. cikgu sy minta kebenaran untk menyalin dn simpan..terima kasih cikgu

    BalasPadam
  26. Mohon share notanya ya Cikgu dan minta kebenaran untuk salin. Terima kasih

    BalasPadam
  27. Mohon kebenaran untuk mengambil notanya ya Cikgu

    BalasPadam
  28. Cikgu, boleh saya dapat nota ini?

    BalasPadam
  29. Saya safe nota ni ye cikgu

    BalasPadam
  30. MOHON SHARE NOTA CIKGU

    BalasPadam