Selasa, 1 Disember 2009

Rancangan Tahunan Bahasa Melayu Tingkatan 2

Ranc Tahunan BM T2

41 ulasan:

  1. banyak bahan yang berguna kepada saya, terima kasih cikgu. mohon izin cetak RPH BM ting.2

    BalasPadam
  2. mohon izin untuk dicetak RPH ting 2.terima kasih.

    BalasPadam
  3. tq cikgu. izinkan saya cetak ya.

    BalasPadam
  4. BOLEH TAK UPLOAD RPT BM SEKALI DENGAN KOMSAS YANG TERBARU NI?

    BalasPadam
  5. Daripada Cikgu Harisa, Negeri Di Bawah Sang Bayu, Bandaraya Alam Semula Jadi ( Sandakan )
    Saya merakamkan jutaan terima kasih, bahan yang cikgu sediakan sangat memudahkan urusan pekerjaan saya. Menjimatkan masa dan semoga cikgu sukses dalam kerjaya yang sangat mencabar kewibawaan seorang guru.

    BalasPadam
  6. slm..cikgu..rpt cikgu menarik.. boleh izin saya cetak?

    BalasPadam
  7. salam...cikgu..boleh emelkan kepada sy rpt ini?
    anna_come@yahoo.com..terima kasih..

    BalasPadam
  8. assalamualaikum,,,mohon cetak ya

    BalasPadam
  9. Salam. Saya minta izin gunakannya untuk saya dan rakan-rakan guru. terima kasih.

    BalasPadam
  10. Salam..minta emel pada saya rpt ini cikgu..faizulhaffiz_kamsani@yahoo.com..terima kasih cikgu.

    BalasPadam
  11. salam.Alhamdulillah dapat menjumpai rpt yang sangat bagus. mohon emelkan kepada saya jika diizinkan. hamiredz@yahoo.com

    BalasPadam
  12. rpt yg bgus dn sgt mbantu sy... mohon emelkan kpd sy fahda80@gmail.com, tq ckg.

    BalasPadam
  13. salam cikgu..
    harap cikgu izin kan saya jugak ambil RPT nie.. saya nie cikgu bukan opsyen..
    email saya syahiza@gmail.com

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum cikgu. Saya cikgu yang baru berpindah dan mohon diizinkan untuk ambil rpt ini. Jika tidak keberatan mohon emailkan kepada saya zat_iff_kns@ymail.com, terima kasih cikgu.

    BalasPadam
  15. RPT cikgu bermanfaat untuk saya rujuk dan guna pakai. Halal ya ... Terima kasih daun keladi.

    BalasPadam
  16. RPT YANG SANGAT BERGUNA, MEMUDAHKAN GURU DAN BERSERONOK UNTUK MENGAJAR BM...

    BalasPadam
  17. Cikgu, mohon jasa baik cikgu agae dapat e-melkan saya RPH cikgu. nae_ila@yahoo.com.my

    BalasPadam
  18. salam..cikgu saya mohon izin utk upload rpt ini untuk panitia sekolah saya...t.kasih

    BalasPadam
  19. Cikgu, mohon jasa baik cikgu agar dapat e-melkan saya RPH cikgu. zasnie@yahoo.com

    BalasPadam
  20. as salam
    cikgu
    mohon jasa baik cikgu untuk emailkan RPH ini ke email saya
    nurulfameza@gmail.com

    BalasPadam
  21. assalamualaikum cikgu.
    mohon jasa baik cikgu agar dapat emailkan RPH ini..
    nurfarhanaibrahim@gmail.com

    BalasPadam
  22. as.saya ingin memohon untuk mndapatkan rpt cikgu untuk rujukan. harapan saya semuga cikgu sudi : norhayati_abdkadir@yahoo.com
    .trlebih dahulu saya ucapkan berbanyak terima kasih.insya.. saya akan mlayari lagi blok cikgu.

    BalasPadam
  23. banyak bahan yang berguna kepada saya, terima kasih cikgu. mohon izin cetak @ emel RPH BM ting.2
    farah_iha@yahoo.com
    trima kasih...

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum wbt..
    blog yang sangt membantu, mohon email boleh..
    ma_biema@yahoo.com
    syukran jazilan..
    moge Allah memberkatinya..

    BalasPadam
  25. ASSALAMU'ALAIKUM..

    Semoga Allah sentiasa memberi kesihatan dan ketenangan kepada Cikgu sekeluarga..mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan dan keperluan rutin harian Cikgu kerana murah hati Cikgu berkongsi 'buah fikiran' dan 'hasil kerja' untuk dimanfaatkan oleh orang lain khususnya guru-guru...saya merupakan seorang guru yang baru 'bertatih' dalam pdp BM ini..walaupun saya telah menyiapkan RPT 2013 pada Disember 2012 yang lalu,namun saya lebih tertarik dengan RPT Cikgu. Saya sangat berbesar hati andai Cikgu dapat e-melkan RPT BM T2 ini untuk saya manfaatkan bersama-sama guru-guru lain di sekolah saya dan rakan-rakan guru yang memerlukannya.. Budi baik Cikgu, hanya Allah sebaik-baik ganjaran.. Sekian. Terima kasih.(E-mel : adawyyah@yahoo.com)

    BalasPadam
  26. salam...

    do email me wedwa81@yahoo.com

    terima kasih cikgu..

    BalasPadam
  27. Assalamualaikum.blog cikgu byk membantu pnp sy sementelah sy ni bidang terjun jerajar bm. mohon jasa baik cikgu emelkan RPT BM f2 kpd sy.jaja10178@gmail com.
    time kasih byk2.mg Allah membls sgala jasa baik cikgu.

    BalasPadam
  28. Assalamualaikum w.b.t.blog cikgu menarik,mohon cetak memandangkan saya jadi bidan terjun untuk mengajar subjek ni..Saya mdoakan agar Allah memberkati lagi cikgu.terima kasih...

    BalasPadam
  29. assalamualaikan .. sabah negeri di bawah bayu ..mohon jasa baik cg emil kpd saya RPT BM 2015 Ting 1.2.3 ..Effa_73@yahoo.com.my ..jasa baik cg amat dihargai ..t.kasih cg

    BalasPadam
  30. Assalamualaikum....mohon jasa baik cikgu e-mail RPT BM 2015 untuk tingkatan 3...
    alamat email sy : irda8279@gmail.com......jasa baik cg amat saya hargai....terima kasih cikgu....moga ianya dapat membantu dalam PdP saya kelak....

    BalasPadam
  31. Assalamualaikum... mohon ckgu email RPT BM T2 2015 ,alamat email saya tehrosni@yahoo.com.my. Jasa baik cikgu amat saya hargai. Terima kasih cikgu.

    BalasPadam
  32. Salam. Cikgu, mohon cikgu emailkan RPT BM Tingkatan 2 2015 di alamat email saya salinalynn03@gmail.com. jasa baik cikgu amat saya hargai, tq cikgu.

    BalasPadam
  33. assalam..mohon jasa baik cikgu emailkan rph bm tingkatan 2 2015 di alamat email saya rosliza3108@gmail.com...terima kasih

    BalasPadam
  34. salam...mohon guru sharekan cara pantas mengulangkaji....fb(ain nurul) >_<

    BalasPadam
  35. Assalamualaikum cikgu...mohon cikgu email kat saya rph yang menarik ni...
    mykusayang@gmail.com

    BalasPadam
  36. Assalamualaikum cikgu...mohon cikgu email kat saya rph yang menarik ni...
    mykusayang@gmail.com

    BalasPadam
  37. Assalamualaikum cikgu...mohon cikgu email kat saya rph yang menarik ni...
    mykusayang@gmail.com

    BalasPadam
  38. myasara5@gmail.com ...mohon email saya ya...tq

    BalasPadam
  39. terbaik ... harap dapat emelkan rpt ini kpd saya azizahmddali62@gmail.com. terima kasih byk2

    BalasPadam
  40. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  41. Salam.tahniahbanyakmembantu.Bolehemelkan.mindanba9797.yahoo.com

    BalasPadam