Ahad, 17 Januari 2010

Modul Teknik Menjawab Kertas 2 PMR


Alhamdullilah, pada tahun ini cikgu sempat menyiapkan koleksi slaid power point tentang teknik menjawab kertas 2 Bahasa Melayu PMR yang cikgu telah buat beberapa tahun kebelakangan ini.Kepada pelajar-pelajar SMK Dang Anum yang berminat untuk memilikinya bolehlah berjumpa terus dengan cikgu.

22 ulasan:

  1. saya guru sering membaca artikel cikgu dan amat menarik dan mudah difahami.Saya menggunakan artikel ini untuk p&p saya.
    Harap cikgu izinkan.Saya berminat juga untuk membaca modul PMR cikgu.Bolehkah cikgu kirim untuk saya.

    cikgu ad.
    foyutusi@gmail.com

    BalasPadam
  2. Maaf lambat membalas komen cikgu. Kalau cikgu ingin memiliki modul itu saya akan menghantarkannya ke alamat cikgu.

    BalasPadam
  3. Salam..saya Cikgu Ina dari Seri Iskandar juga ingin mengucapkan tahniah dan syabas kerana menghasilkan blog yang cukup menarik dan bermanfaat kepada pelajar-pelajar. Pada penglihatan saya cikgu memang seorang guru cemerlang yang cukup prihatin dengan keperluan pelajar-pelajarnya.

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum...Syabas dan tahniah kepada cikgu kerana berjaya menghasilkan modul yang pasti memudahkan perkongsian ilmu. Saya amat berminat untulk mendapatkan modul yang cikgu hasilkan ini. Cuma nak tahu caranya. Harap cikgu dapat membantu.

    Cikgu Rusni
    Jelebu,Negeri Sembilan.

    BalasPadam
  5. assalamualaikum..
    Cikgu, saya telah memasuki blog cikgu melihat pelbagai manfaat yang boleh saya dapat..
    Sya berharap agar cikgu boleh mengirim modul PMR ini kepada saya kerana tahun ini merupakan tahun peperiksaan saya.
    Saya memohon jasa baik cikgu!

    BalasPadam
  6. Salam. Maaf kerana lambat membalas komen saudara/saudari. Emelkan sahaja alamat saudara/saudari ke emel saya damaza06@yahoo.com.my..Insyallah saya akan mengeposkannya secepat mungkin.

    BalasPadam
  7. terima kasih segala artikel dan panduan. Mohon izin menggunakan sebahagian artikel untuk pelajar saya.Semuga Allah sahaja yang membalasnya

    BalasPadam
  8. ATAHNIAH ATAS MODUL YANG CIKGU HASILKAN. SAYA JUGA AMAT BERMINAT DAN INGIN BERKONGSI DENGAN PELAJAR-PELAJAR SAYA MODUL YANG CIKGU HASILKAN.

    BalasPadam
  9. "saya ingin sekali lulus dalam PMR,SPM,SMRA;"tolang lah saya kasihanilah saya cikgu,"rayuan seseorang

    BalasPadam
  10. cikgu saya ni jeni .cikgu boleh ajar saya tak teknik menjawab karangan bahasa meLAYU PMR 2010.

    BalasPadam
  11. SAYA.....DARI SEKOLAH ANDERSON. SAYA NAK TAHU CARA TEKNIK MENJAWAB SOALAN SPM 2010

    BalasPadam
  12. salam...
    tahniah dan syabas kerana berjaya menghasilkan modul.sy nk ucapkan terima kasih kerana sudi berkongsi maklumat di laman web cgu ini. ia bnyk membantu pnp sy.
    sy amat berminat untuk menggunakan modul cikgu kepada pelajar-pelajar pmr sy.hrp cgu sudi mengemelkannya kepada saya.
    emel saya : qammarieyahh_82@yahoo.com
    terima kasih dan semoga dgn ilmu yang cgu berikan, kita dpt sm2 membantu anak bangsa kita.

    BalasPadam
  13. salam tahniah kerana blog yang menarik. Izinkan saya menggunakan bahan-bahan dari blog cikgu dan saya sangat berminat modul cikgu.Kalau boleh saya ingin berkongsi sama. Tolong hantar atau emailkan kepada saya nyatiam@yahoo.com.my

    BalasPadam
  14. Terima kasih atas minat saudara/saudari semua. Sekiranya berminat, hubungi saya melalui e-mel saya.

    BalasPadam
  15. berminat la dengan modul itu cikgu.. saya cikgu baru dan sedang mencari bahan untuk pelajar saya. kalau boleh kongsikan, saya mahukan modul tu. ni emel saya. rosmaizahasam@gmail.com. terima kasih!

    BalasPadam
  16. syabas...guru yang cemerlang, rajin dan dedikasi.tertarik saya melihat blog cikgu penuh dengan info yang saya cari.boleh tak saya nak modul cikgu untuk perkongsian ilmu yang bermanfaat.semoga usaha cikgu dirahmati Allah S.W.T.Tq... eq_hafilah82@yahoo.com

    BalasPadam
  17. tahniah cikgu dpt hasilkan modul..mmg cikgu n seorang yg rajin..izinkan sy utk berkongsi bahan dan modul cikgu..adilah_ilah@yahoo.com

    BalasPadam
  18. Tahniah atas penghasilan modul ini. Saya memohon jasa baik cikgu untuk berkonsi modul itu dengan saya di suzlinajailani@yahoo.com. Terima kasih cikgu.

    BalasPadam
  19. Salam , saya berminat dengan modul cikgu. Mohon agar diemailkan kpd saya di lida7001@gmail.com . Terima kasih.

    BalasPadam
  20. Salam... saya sangat berminat dengan modul yang cikgu hasilkan..bolehkan saya dapatkan modul tersebut untuk dikongsi dengan pelajar-pelajar saya... emamil saya.. ardinaarmi@gmail.com

    BalasPadam
  21. assalamualaikum..
    saya berharap cikgu sudi berkongsi ilmu dengan mengirim modul yang cikgu hasilkan kepada saya..sumbangan cikgu amat saya hargai. terima kasih.
    alamat email saya : sweet_orange 2111@rocketmail.com

    BalasPadam
  22. salam sejahtera...harap cikgu dapat send kepada saya untuk membantu pelajar saya memahami teknik menjawab Kertas 2 BM yang berkesan..chang_aisha2609@yahoo.com.my

    BalasPadam